3.6.13

TEŞEKKÜRLER




     Esselamu aleykum yuvamızın kıymetli misafirleri

Bugün sizlerle beni çok mutlu eden bir yazının kısa bölümünü, kardeşimi mutlu etmek için bende sizinle paylaşmak istiyorum. Bloğumuz hakkında düşüncelerin dile getirildiği bir yazı bu. Sizinde bildiğiniz gibi buluşma noktamızı açalı daha çok olmadı. Bu süreç içerisinde beni yalnız bırakmayan yazının sahibi kardeşime ve diğer tüm kardeşlerime çok teşekkür ediyorum. Rabbim hepinizden razı olsun. Bu vesile ile şunuda belirtmek isterimki, bu ortamımızın ölçüsü ne sayıdır, ne çokluk, ne de şöhret.. Sadece Rabbimizin rızası..

Evet ben sizi kardeşimizin bloğumuz hakkındaki düşünceleri ile başbaşa bırakayım. Kendisi dilerse ismini belirtir.

Şimdi ben bir eve girdim. Çok odalı.. Ben kendi isteğimle o odalardan birine girdim. O oda beni kendine çekti mi desem? ALLAH öyle istedi mi desem ? diğer odaları görmedim. O oda da fresh bir koku vardı. yani okyanusun geniz açan, ferahlatan salavat getirttiren miss kokusu..  ve okyanus gibi mavinin huzurunu almış. Kimin çaldığı, nerden geldiği belli olmayan, çok derinden gelen sanki alt kattaki komşudan gelen uzaaak bir ney sesi..   ruhta bir saadet, bir hafifleme..kapılar kapalı, perdeler çekik, ama içerde bir aydınlık sorma..  bir de yüze vuran hafif bir serinlik.  Köşedeki mindere kıvrılıveresin gelir. Bir masa pencere yanında, üstünde yeşil bir örtü , ortaya konmuş bir saksı menekşe.. o da mavi.. yanında bir sandalye ben boş görüyorum. Masada bir kağıt beyaz A4 kağıdı..  sağında solunda açılmış kitaplar..  kağıdın üzerinde hareket eden bir kalem var. Biri tutuyor ama ben onu göremiyorum. yazılan her sayfa hafif rüzgarla kalkıp masadan yüzüme vuruyor. Okuyorum, aaa..bak bu da böyleymiş..  ya da aaa.. bak ben bunu bu taraftan görememiştim..  ya da aaa..ben bunu biliyordum diyorum..  ama kapıda bekleyen insanlar var..  onlar da o odaya girmek istiyorlar oturup sohbet edecekler sanırım ya da onlar da benim gibi okuyacaklar..  o nedenle bir süre sonra huzur doldurup yüreğime, eksiklerimi görerek, tamamlamak için tekrar gelme isteğiyle  çıkıyorum o odadan...

10 yorum:

  1. Aleykum selam ablamm, sanki ben tanıdım bu ablamızı :)
    sanki sanki böyle güneyden gelen bir ses... Ne kadar da içten cümleler ne kadar da samimi. Hayal gücüm genişledi, gözlerimde canlandı. Çok güzel bir bakış açısı. Bu orijinal cümlelerin sahibi de ancak ...... ablamız oldurdu zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MaşaAllah Tugbam nekadar dikkatlisin. Bende bu güzel düşünceleri sizinle paylaşmadan edemedim bu yüzden. Rabbim kardeşimizden razı olsun.

      Sil
  2. Aleykumselam ablacığım.. ne güzel bir tasvirle kaleme alınmış bir yazı.. yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Saliha cigim bu kardesimiz senin blogunu tam tamina anlatmis cok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun cevabı sizde Mehtapablam. Sende bir takip eden olarak öyle diyorsan elhamdulillah

      Sil
  4. Salihaaa, ya tatlım ağlattın beni yaaa.. lütfedip, nezaket göstermişsin. ALLAH için seviyorum seni.. ALLAH a emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetim seni ağlatmak değil mutlu etmekti. Beni rızası için sevdiğin Rabbimde seni sevsin ve sevdiklerine sevdirsin kardeşim. Sende Allah'a emanet ol..

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. aleykum selam ve rahmetullah maşaAllah kardeşimize nede güzel sözler almış kalemine ve gerçekten harika bir bakış açısı Rabbim yardımcınız olsun (amiiin)

    YanıtlaSil